Dusss…

De titel mag dan gewoonlijk die gevreesde dooddoener zijn in het gesprek met dat ene leuke meisje, maar in dit geval is het meer het eerste woord dat me te boven schiet nu ik eindelijk dit blog ben begonnen. Al een tijdje wilde ik een blog hebben om gewoon lekker mijn ongezoute mening te geven over alles wat op m’n pad komt op het gebied van muziek. Nu kan ik net als menig modern mens geen dag zonder mijn iPod en is mijn muzieksmaak na een aantal jaar steeds breder geworden, van Enter Shikari tot Regina Spektor en van Lindsey Stirling tot Wiz Khalifa. Alles wat ik de moeite waard (of juist niet!) vind, zal ik proberen aan bod te laten komen om jullie op de hoogte te houden van de juweeltjes en drollen in de muziekwereld. 

Geef een reactie

